Congrés “La Dieta Cetogènica, com a Tractament Orfe” 2019


  

Programa  Com arribar Recinte Modernista  Com arribar Fundació Alícia

Ens complau convidar-vos al Congrés La dieta cetogènica, com a Tractament Orfe, que tindrà lloc el divendres dia 29 de novembre en el Recinte Modernista de Sant Pau, de 10:00 a 18:00 hores, i el dissabte dia 30 de novembre a la Fundació Alícia al complex Món Sant Benet, de 10:00 a 18:00 hores.

Aquest congrés té per objectiu crear un espai comú entre els diferents professionals de la salut, pacients amb tractament de dieta cetogènica i molt especialment nutricionistes, on analitzar conjuntament les necessitats, projectes de recerca i abordatge en aquesta dieta per millorar el seu coneixement i la qualitat de vida dels pacients i familiars.

Entre els temes que es tractaran, destacar, la realitat de la dieta cetogènica com a tractament orfe, quines malalties es poden beneficiar, estudis recents, dieta en altres disfuncions neurometabòliques, malalties mitocondrials i càncer, presentació del projecte de dieta cetogènica per part de la Fundació Alícia i demostracions culinàries. La dieta cetogènica es caracteritza per una alimentació d’elevada proporció en greixos, adequada a proteïnes i baixa en carbohidrats. Ha de ser calculada per ràtios, que poden variar en 2: 1, 3: 1 i 4: 1. Aquesta ràtio s'ha de mantenir en cada àpat. Un equip d'especialistes indicaran la dieta, la ràtio i l'ajust a les necessitats del pacient.

Pot fer la seva inscripció gratuïta al següent enllaç, abans del 25 de novembre, indicant la seva assistència divendres al Recinte Modernista i dissabte a Fundació Alícia. En cas que necessiti intèrpret en llengua de signes o subtitulació de textos, si us plau, faci-ho saber en confirmar l'assistència.

Data 29/30 de novembre 2019
Programa Jornada




Programa  Cómo llegar Recinto Modernista  Cómo llegar Fundación Alícia

Nos complace invitarles al Congreso La dieta cetogénica, como Tratamiento Huérfano, que tendrá lugar el viernes día 29 de noviembre en el Recinto Modernista de Sant Pau, de 10:00 a 18:00 horas, y el sábado día 30 de noviembre en la Fundación Alicia en el complejo Món Sant Benet, de 10:00 a 18:00 horas.

Este congreso tiene por objetivo crear un espacio común entre los diferentes profesionales de la salud, pacientes con tratamiento de dieta cetogénica y muy especialmente nutricionistas, donde analizar conjuntamente las necesidades, proyectos de investigación y abordaje en esta dieta para mejorar su conocimiento y la calidad de vida de los pacientes y familiares.

Entre los temas que se abordarán, destacar, la realidad de la dieta cetogénica como tratamiento huérfano, qué enfermedades se pueden beneficiar, estudios recientes, dieta en otras disfunciones neurometabólicas, enfermedades mitocondriales y cáncer, presentación del proyecto en dieta cetogénica por parte de la Fundación Alicia y demostraciones culinarias. La dieta cetogénica se caracteriza por una alimentación rica en grasas, adecuada a proteínas y baja en carbohidratos. Debe ser calculada por ratios, que pueden variar en 2: 1, 3: 1 y 4: 1. Este ratio se debe mantener en cada comida. Un equipo de especialistas indicarán la dieta, el ratio y el ajuste a las necesidades del paciente.

Puede hacer su inscripción gratuita online,  antes del 25 de Noviembre, mediante el siguiente enlace indicando su asitencia el viernes al Recinto Modernista y el sábado a la Fundación Alícia. En caso de que necesite intérprete en lengua de signos o subtitulación de textos, por favor, hágalo saber al confirmar la asistencia.

Fecha 29/30 de noviembre
Programa Jornada

  

Organitzen: 

               
       

 

 

 

 

Website Security Test